מחזור מ"ו בחוץ! טקס הענקת תואר בוגר במשפטים נערך ב-4 בינואר והיה מרגש במיוחד!

ב-4 בינואר נערך טקס הענקת התואר בוגר במשפטים לתלמידי מחזור מ"ו, בנוכחות ראשי הפקולטה, סגן נשיא האוניברסיטה למחקר ופיתוח ובני משפחה גאים ושמחים.

05 ינואר 2017
בתמונה: דקאן הפקולטה, הפרופ' רון חריס, מסמיך את 266 הבוגרים הנרגשים של מחזור מ"ו

טקס הענקת תעודות בוגר במשפטים (.LL.M) של הפקולטה למשפטים על שם בוכמן באוניברסיטת תל אביב לשנת 2017 היה גם טקס הסיום הראשון שנערך מטעם האוניברסיטה בשנה האזרחית החדשה ובמסגרתו הוענקו תעודות בוגר לכ-266 משפטנים חדשים. את הערב המרגש פתח דקאן הפקולטה למשפטים, פרופ' רון חריס, בדברי ברכה, בהם העלה על נס את המעורבות החברתית הבולטת של בוגרי המחזור המסיים והביע אמון ביכולתו של המחזור הזה במיוחד להילחם על מעמד המקצוע המשפטי והעצמאות השיפוטית אל מול האתגרים הנוכחיים העומדים בפני המשפט הישראלי והחברה הישראלית. הדקאן אף הזמין את המסיימים להצטרף לארגון הבוגרים הגדל ומתפתח של הפקולטה ולשמור על קשר אמיץ עם הפקולטה, אשר תמיד תהיה עבורם "מוסד האם".

 

סגן נשיא האוניברסיטה למחקר ופיתוח, הפרופ' יואב הניס, הדגיש את האיכות האנושית הגבוהה של הסטודנטים המסיימים ואילו נציג מקבלי התואר, חגי פורת (אשר אף סיים את התואר בהצטיינות יתרה), שיבח את פיתוח יכולת החשיבה והניתוח שרכשו הסטודנטים במהלך לימודיהם בפקולטה.

 

​הטקס, אשר לווה בקטעי קישור קלילים של רביעיית סקסופוניסטים, ננעל לקול תרועות הקהל בהסמכה המסורתית של המסיימים על ידי דקאן הפקולטה.


​עלו והצליחו בוגרי מחזור מ"ו!

 

תוכלו להכנס לאלבום התמונות  לבחור את התמונה ולשמור לכם על המחשב 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>