דרוש.ה עו"ד למשרת מנחה קליני.ת

בקליניקה לפרטיות באוניברסיטת תל אביב

23 מרץ 2022
אילוסטרציה

דרוש.ה עו"ד למשרת מנחה קליני.ת

בקליניקה לפרטיות באוניברסיטת תל אביב

הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן באוניברסיטת תל אביב מקימה קליניקה חדשה לפרטיות בשיתוף מרכז הנשיא מאיר שמגר למשפט דיגיטלי וחדשנות (בהקמה) 

על הקליניקה:

פרטיות היא נורמה חברתית וזכות משפטית, ובישראל היא נהנית ממעמד של זכות יסוד חוקתית.  הפרטיות היא מאבני היסוד של חברה דמוקרטית וחופשית, ולמרות זאת, היא נתונה לביקורת נמשכת, מכיוונים רבים. מול הפרטיות ניצבים אינטרסים ציבוריים של אכיפת חוק, מניעת טרור, וניהול יעיל של המדינה; אינטרסים עסקיים של תאגידים וארגונים אחרים; אינטרסים חברתיים כמו חופש המידע וחופש הביטוי, ויעדים כלכליים כמו מחקר ופיתוח וחדשנות בכלל. הזכות לפרטיות אינה זכות מוחלטת, ולכן נדרשים איזונים משפטיים, טכנולוגיים וחברתיים שונים בינה לבין זכויות ואינטרסים נוגדים. הפרטיות פועלת בכמה מישורים: בין אזרח למדינה, בין צרכנים לתאגידים ובכלל זה תאגידי מידע גלובליים שפועלים ברשת, ובין אדם לזולת – ובכלל זה, התקשורת, מעסיקים, ואנשים אחרים.

הקליניקה תייצג בהליכים משפטיים בנושאי פרטיות, היה מעורבת בדיון הציבורי בסוגיות של פרטיות, בדרך של הצגת ניירות עמדה, תגובה להצעות מדיניות, והצטרפות להליכים משפטיים מתאימים. כמו הקליניקות האחרות במערך המבוסס של הפקולטה, הקליניקה לפרטיות תשלב מחקר, הוראה ופעילות למען החברה בישראל, בדרך של שילוב סטודנטים וסטודנטיות בעבודה הקלינית, לצד מנחה קליני.ת ומנחה אקדמי (פרופ' מיכאל בירנהק).

על המשרה:

אנחנו מחפשים מנחה קליני.ת, בעל.ת ניסיון ותק של שלוש שנים לפחות, למשרה מלאה.

המשרה כוללת בין היתר, ניהול תיקי בית משפט, עבודה עם סטודנטים.ות והדרכתם.ן, עבודה מול רשויות ציבוריות וארגונים אחרים, וניהול הפעילות השוטפת של הקליניקה. תינתן עדיפות למועמדים.ות בעלי ניסיון בתחום הפרטיות, בליטיגציה וניסיון בעבודה עם סטודנטים.ות.

 

תחילת עבודה בהיקף חלקי ביולי-אוגוסט, ועבודה בהיקף מלא ב 1.9.2022.

 

נא לפנות עד ליום 1.5.2022, באמצעות דוא"ל בלבד: ל-birnhack@tauex.tau.ac.il וגם ל-TAclinic2020@gmail.com. ראיונות ייערכו, במידת הצורך, במהלך חודש מאי.

 

לפניה יש לצרף:

1. קורות חיים

2. גיליון ציונים מלימודי המשפטים ומלימודים רלוונטיים אחרים

3. מכתבי המלצה

4. מכתב קצר שמסביר מדוע  את.ה מעוניין.ת במשרה

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>