ברכות חמות לבוגרי מחזור מ"ז!

הפקולטה מברכת את בוגריה במחזור מ"ז ומאחלת הצלחה רבה בהמשך הדרך

04 ינואר 2018

השבוע התקיים טקס הענקת תארים (LL.B.) לבוגרי מחזור מ"ז של הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן.

באירוע החגיגי נשאו ברכות בפני הבוגרים ומשפחותיהם דקאן הפקולטה, פרופ' שרון חנס, ופרופ' יואב הניס, סגן הנשיא למחקר ופיתוח. את הטקס הנחתה הגב' ריקי הראל.

בין הבוגרים המאושרים שוחחנו עם יונתן חורן, אשר בימים אלה מתמחה בבית המשפט העליון אצל השופטת דפנה ברק-ארז, לשעבר דקאנית הפקולטה. "המעמד מאוד מרגש. פתאום לחזור לכאן ולראות את כל החברים... אני לא יודע בעוד עשר שנים כמה נהיה בקשר, אבל מאוד טוב לראות ולהתרגש עם כולם."

אתה יכול לספר על קורס שנהנית ממנו במיוחד?

"הקורס של פרופ' שרון חנס, ולא בגלל שהוא הדקאן!" מחייך חורן. "הוא לימד אותי תאגידים והשתתפתי בסדנה שלו למשפט וכלכלה באנגלית, שהיה אחד הדברים היותר משמעותיים שהיו לי בתואר. הסדנה ממש פיתחה לי את החשיבה. ופרופ' חנס, מעבר לזה שהוא אחד המרצים הטובים בפקולטה, מטבע הדברים, הוא גם בנאדם כל כך נחמד בצורה מפתיעה."

דוד שיסל מתמחה במשרד ויינשטוק זהבי ושות' במחלקת הקנאביס הרפואי. שיסל מתמקצע בכל הנוגע לקבלת רישיונות, גידול וייצוא קנאביס רפואי וכן שיתופי פעולה בין-לאומיים בנושאי מחקר ופיתוח. "התחושה פנטסטית. מאוד מרגש לראות את כולם, הכרתי אנשים טובים וכיף לחזור לכאן."

מאיה אברם מסיימת בימים אלה התמחות במשרד שבלת ושות' במחלקת שוק ההון. מאיה דיברה בשבח תקופת לימודיה לתואר ראשון והוסיפה כי בזמן הלימודים יצרה קשרי חברות נפלאים.

חגי בנזימן מתמחה אצל מיכאל ספרד במשפט בין-לאומי וזכויות אדם, ואומר שהוא "מאוד שמח ונלהב, הרבה יותר ממה שחשבתי."

מה התרשמותך המסכמת מלימודי התואר?

"קודם כל האנשים, החברותא הנפלאה שנוצרה בשנה הראשונה... איתה אתה עובר את כל הדרך. המרצים פשוט נפלאים. אני רוצה לציין במיוחד את פרופ' ליאורה בילסקי שלימדה אותי פמיניזם ומשפט, הקורס שהכי פתח לי את הראש בפקולטה."

אנו מאוד גאים בבוגרינו החדשים ומאחלים לכולם הגשמה עצמית והצלחה במעלה הדרך!

 

לאלבום התמונות

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>