נבחרת הג'סאפ פותחת שנה!

זוהי הפעם הראשונה שהפקולטה נוטלת חלק בתחרות הבין-לאומית למשפט מבוים ע"ש פיליפ ג'סאפ

21 נובמבר 2017

התחרות הבין-לאומית למשפט מבוים ע"ש פיליפ ג'סאפ היא תחרות למשפט מבויים בתחום של משפט בין-לאומי. התחרות נחשבת לגדולה וליוקרתית ביותר בעולם, עם למעלה מ-500 קבוצות המגיעות מלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם. את התחרות מארגנת ההתאחדות הבין-לאומית של סטודנטים למשפט (ILSA).

המשפט המבוים כולל הצגת טיעונים של אירוע היפותטי, המורכב מבעיות שונות מתחום המשפט הבין-לאומי. כל נבחרת מכינה ומגישה מבעוד מועד לפאנל השופטים כתבי טענות בשם התביעה וההגנה (בהיקף של כ-100 עמודים), וכן טיעון בעל-פה עבור כל אחד מן הצדדים (באורך 90 דקות), והכל בשפה האנגלית.

זוהי הפעם הראשונה שהפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן נוטלת חלק בתחרות. נבחרת הפקולטה כבר עמלה לקראת התחרות הארצית שתתקיים בפברואר 2018, מול נבחרת האוניברסיטה העברית. הנבחרת המנצחת תייצג את ישראל בתחרות הבין-לאומית שתיערך בוושינגטון די. סי. בחודש אפריל 2018.

את הכנת הנבחרת לתחרות מלווה ד"ר דורין לוסטיג כמנחה אקדמית, ומאמנות הנבחרת הן ד"ר תמר מגידו וגב' מרים סטרנג. תודה לסטודנטים שלנו על העבודה האינטנסיבית וההשקעה בשלבי ההכנה לתחרות: מיאר דראושה, שירה האוזר, מאיה אשכנזי, ויני מוסטובוי, ונועם מוריס. בהצלחה!

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>