השופט ד"ר גרשון גונטובניק זכה באות "מרצה מעורר השראה"

אות "מרצה מעורר השראה" מביע את הערכתם והוקרתם של סטודנטים/ות את שנים-עשר אנשי ונשות הסגל מכלל המוסדות להשכלה גבוהה בארץ

20 מרץ 2018

הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן גאה לבשר כי השופט ד"ר גרשון גונטובניק זכה באות "מרצה מעורר השראה" לשנת 2018 מטעם התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית.

אות מרצה מעורר השראה, המוענק זו השנה השנייה, מביע את הערכתם והוקרתם של סטודנטים וסטודנטיות את שנים-עשר אנשי ונשות הסגל מכלל המוסדות להשכלה גבוהה בארץ, אשר השפיעו עליהם בצורה החיובית והמתמשכת ביותר תוך שהם הותירו את חותמם על מסלול חייהם. הענקת האות מהווה את שיאה של תחרות ארצית וייחודית במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל, שנערכה בקרב סטודנטים וסטודנטיות בעבר ובהווה והיא חוצת דיסציפלינות ומוסדות אקדמיים.

גונטובניק בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, ובשנת 2004 סיים לימודי מסלול ישיר לדוקטורט במשפטים בפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן. בין השנים 2001-2004 שימש כעוזר משפטי של נשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק.

ד"ר גונטובניק לימד בפקולטה שנים רבות קורסים במשפט חוקתי ובמשפט מנהלי. הוא פרסם מאמרים בנושאים מגוונים ובהם פרשנות משפטית, ביקורת שיפוטית, מדינה יהודית ודמוקרטית, הסדרי טיעון, הפליה בדיור, רב-תרבותיות, סובלנות, הזכות לחינוך וזכויות חברתיות. בשנת 2014 פרסם את הספר "הפליה בדיור וקבוצות תרבותיות: בין חומות משפטיות לגדרות חברתיות" בהוצאה משותפת של אוניברסיטת בר אילן והוצאת נבו. בחודש דצמבר 2016 מונה לכהונת שופט בבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו.

ברכות חמות ויישר כוח!

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>