ברכות חמות לפרופ' חיים גנז על זכייתו בפרס שניצר

ספרו של פרופ' גנז, שזכה בקטגורייה של פילוסופיה יהודית ומחשבת ישראל, מנתח את הנחות הפילוסופיה החברתית והפילוסופיה המוסרית העומדות ביסוד הפירושים השונים של הציונות וההתנגדות לה

29 אוקטובר 2017
ברכות לפרופ' חיים גנז על זכייתו בפרס שניצר!

אנו גאים ושמחים לבשר כי פרופ' חיים גנז זכה בפרס שניצר של האגודה ללימודים יהודיים על ספרו "תאוריה פוליטית לעם היהודי" (הוצאת אוניברסיטת אוקספורד, 2016).

המהדורה העברית של הספר זכתה בפרס בהט בשנת 2012.

האגודה ללימודים יהודיים (Association for Jewish Studies) היא אגודה מדעית הפועלת לקידומם של מדעי היהדות באמצעות כנסים ופרסומים שמטרתם עידוד מחקר וחילופי רעיונות בין חוקרים מכל רחבי העולם. פרס שניצר מוענק מידי שנה כאות הוקרה למחקר מקורי ויוצא דופן.

ספרו של פרופ' גנז, שזכה בקטגורייה של פילוסופיה יהודית ומחשבת ישראל, מנתח את הנחות הפילוסופיה החברתית והפילוסופיה המוסרית העומדות ביסוד הפירושים השונים של הציונות וההתנגדות לה. הספר מברר את ההשלכות של הנחות אלה על ההיסטוריוגרפיה הציונית ועל הציונות כרעיון מדיני.

פרופ' גנז חוקר ומרצה לפילוסופיה של המשפט ולפילוסופיה של המוסר והמדינה בפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן, ועמית מחקר בכיר במכון הרטמן בירושלים. בשנת 2012 זכה בפרס מפעל הפיס ע"ש לנדאו בתחום מדע המדינה ויחסים בינלאומיים, ובפרס חשין למצוינות בחקר המשפט.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>