ברכות לד"ר הילה שמיר על הצטרפותה לאקדמיה הצעירה!

חברי האקדמיה הם חוקרים צעירים מהשורה הראשונה בעולם, בעלי מחויבות לחיזוק המדע בישראל וידע אקדמי רב-תחומי

14 מאי 2018

הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן גאה לבשר כי ד"ר הילה שמיר נבחרה לכהן כחברה באקדמיה הצעירה הישראלית. האקדמיה הצעירה נוסדה על ידי האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים והיא פועלת באופן עצמאי, בגיבוי ובסיוע של האקדמיה הלאומית.

חברי האקדמיה הם חוקרים צעירים מהשורה הראשונה בעולם, בעלי מחויבות לחיזוק המדע בישראל, ובעלי ידע אקדמי רב-תחומי המשולב ברצון לעשייה. החברים נבחרים לכהונה בת ארבע שנים.

ד"ר הילה שמיר, לשעבר סגנית הדקאן, הצטרפה לפקולטה למשפטים בשנת 2009 לאחר שסיימה את הדוקטורט שלה באוניברסיטת הרווארד. היא מלמדת וחוקרת בתחומי של דיני עבודה, דיני רווחה, דיני הגירה ומשפט ופמיניזם, והנה המנחה האקדמית של התכנית לזכויות עובדים. ספרה “Governance Feminism: An Introduction” , שנכתב בשיתוף עם ג'אנט האלי, פרבה קוטיסוורן, ורייצ'ל רבושה, עתיד להתפרסם במהלך 2018 בהוצאת הספרים של אוניברסיטת מינסוטה. בשנת 2017 זכתה ד"ר שמיר במענק המחקר האירופי היוקרתי של ארגון ה-ERC על מחקרה בנושא גישת זכויות עובדים לסחר בבני אדם.

על תחושותיה לנוכח הצטרפותה לאקדמיה הצעירה, היא אומרת: "אני שמחה מאוד על ההזדמנות לקחת חלק במסגרת זו, במיוחד בעת הנוכחית בה גוברת חשיבותה של אקדמיה עצמאית, פתוחה, ושאפתנית".

מזל טוב לד"ר שמיר, אנחנו מאוד גאים בה!

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>