השופטת דפנה אבניאלי תעמוד בראש המכון לאמנויות המשפט

לאחר 25 שנות כהונה על כס המשפט שבה השופטת דפנה אבניאלי לכור מחצבתה המשפטי

28 דצמבר 2017

לאחר 25 שנות כהונה על כס המשפט, מתוכן 11 בבית המשפט המחוזי בת"א, שבה השופטת ד"ר אבניאלי לכור מחצבתה המשפטי, כדי להקים ולעמוד בראש המכון לאמנויות המשפט בפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן.

השופטת אבניאלי הינה ילידת תל אביב, אך את ילדותה בילתה עם משפחתה באתיופיה ואיראן, זאת במסגרת עבודתו של אביה. בטהרן למדה בתיכון הבין-לאומי לילדי דיפלומטים. עם שוב משפחתה לארץ החלה בלימודי משפטים במסגרת העתודה האקדמית. ד"ר אבניאלי בוגרת תואר ראשון ושני של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב ובעלת תואר דוקטור מאוניברסיטת בר-אילן.

במהלך שנות כהונתה כשופטת, ד"ר אבניאלי צברה ניסיון רב, בין השאר, בניהול סכסוכים אזרחיים, בתחום המסחרי, בנקאות, קניין רוחני ועתירות מנהליות, והיא מבקשת להנחיל את תרבות הגישור והמשא ומתן כאמצעי נבחר ומשמעותי לפתרון קונפליקטים.

במכון לאמנויות המשפט יתקיימו כיתות אמן להכשרת מגשרים, הכשרת בוררים וניהול מו"מ עסקי, בהדרכת שופטים, עורכי דין בכירים ומרצים מובילים מהאקדמיה והעולם העסקי. הקורסים מיועדים לאנשי עסקים, רואי חשבון, מהנדסים, עורכי דין, רופאים ושאר בעלי מקצועות חופשיים. למשתתפים תוענק תעודת סיום מטעם הפקולטה ואפשרות להכשרה בין-לאומית בקורס קיץ יוקרתי ב- Cardozo School of Law בניו יורק.

חזונה של ד"ר אבניאלי הוא "לעודד בעלי מקצועות חופשיים לחזור לאקדמיה וללמוד מהמומחים דרכים ליצירת דיאלוג, תוך שימוש במיומנויות ייחודיות לפתרון סכסוכים מורכבים בעולם המסחרי המודרני."

מהי תחושתך לחזור לכותלי הפקולטה?

"זהו סוג של חזרה הביתה, הנושא בחובו אלמנט נוסטלגי של התחלה חדשה ומפגש עם מקום יקר לי, אשר בו התחלתי למעשה את חיי הבוגרים. ללא ספק, הצעד מלווה בהתרגשות. לחזרה יש משמעות אישית של הגשמה עצמית והזדמנות לעודד שיח חדש בעולם העסקי והמשפטי של ימינו."

לפרטים נוספים ולהרשמה לקורסים לחצו כאן

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>