אין כמוה! ד"ר הילה שמיר כלת פרס חשין לשנת 2018

פרס חשין למצוינות אקדמית במשפט הינו פרס בתחום חקר המשפט שמוענק על ידי קרן שניאור זלמן חשין והפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית

19 מרץ 2018

הפקולטה למשפטים ע"ש בוכמן שמחה לבשר על זכייתה של ד"ר הילה שמיר בפרס חשין לחוקרת הצעירה, על הישגיה האקדמיים והצטיינותה במחקר. יחד עם ד"ר שמיר זכו פרופ' מרים גור אריה וד"ר קרן וינשל-מרגל.

פרס חשין למצוינות אקדמית במשפט הינו פרס יוקרתי בתחום חקר המשפט שמוענק על ידי קרן שניאור זלמן חשין והפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים, לזכרו של מ"מ נשיא ביהמ"ש העליון השופט שניאור זלמן חשין. הפרס ניתן מדי שנה לחוקר/ת בכיר/ה ולחוקר/ת צעיר/ה שמכהנים/ות במינוי מלא במוסד להשכלה גבוהה, בגין הצטיינות אקדמית בתחום המשפט.

ד"ר שמיר, לשעבר סגנית הדקאן, הצטרפה לפקולטה למשפטים בשנת 2009 לאחר שסיימה את הדוקטורט שלה באוניברסיטת הרווארד. היא מלמדת וחוקרת בתחומי של דיני עבודה, דיני רווחה, דיני הגירה ומשפט ופמיניזם, והנה המנחה האקדמית של התכנית לזכויות עובדים. ספרה “Governance Feminism: An Introduction” , שנכתב בשיתוף עם ג'אנט האלי, פרבה קוטיסוורן, ורייצ'ל רבושה, עתיד להתפרסם במהלך 2018 בהוצאת הספרים של אוניברסיטת מינסוטהבשנת 2017 זכתה ד"ר שמיר במענק המחקר האירופי היוקרתי של ארגון ה-ERC על מחקרה בנושא גישת זכויות עובדים לסחר בבני אדם.

אנו מאוד גאים בד"ר שמיר ובהישגיה הרבים, יישר כוח!

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>