אנחנו שמחים.ות להודיע על כך שהעבודות לקראת הקמת בניין הכניסה ע"ש בוכמן יתחילו בקרוב.

החל ב 1.3.2022

24 פברואר 2022
אילוסטרציה

 

 חברי וחברות סגל, סטודנטים וסטודנטיות יקרות ויקרים,

 

אנחנו שמחים.ות להודיע על כך שהעבודות לקראת הקמת בניין הכניסה ע"ש בוכמן יתחילו בקרוב.

 

הבניין החדש ייתן מענה הולם לצמיחתה של הפקולטה בשנים האחרונות וישדרג משמעותית את איכות התשתיות העומדות לרשות הסגל והתלמידים.ות.

 

בנוסף למשרדים ולמספר חדרי ישיבות וסמינרים יאכלס הבניין את מרכז אדמונד י' ספרא לאתיקה. קומת המסד של הבניין החדש תהווה את האגף החדש והמודרני של הקליניקות המשפטיות של הפקולטה ובקומת הכניסה לבניין, בצמוד למבואה החדשה יוקם  אודיטוריום ג'ולייט וראול דנון שבו מתוכננים כ-160 מקומות ישיבה.

 

כחלק משלב העבודות הראשוני, הצפוי להימשך כחודשיים, יבוצעו תחילה הסטת תשתיות ולאחריהן בינוי שלד המבנה. כלל העבודות בשלב זה מתוכננות להימשך כ-12 חודשים.

 

מתי? החל ב 1.3.2022

 

מה בתכנית? עבודות גידור, הפקעת 2 השורות הראשונות של החניון העילי, הסתת תשתיות, טיפול בעצים, איטום חלונות (בשלב ראשון קיר הלובי, חלונות "כס המשפט", חלונות הקליניקות (בקומה 1-) ומועדון הסטודנטים), שינוי מיקום מנועי מיזוג שעל חזית הבניין, הריסת מרפסת לובי וביצוע עבודות שלד.

 

אנו מודעים לכך שהעבודות יגרמו לאי-נוחות והפרעה לכלל קהילת הפקולטה – לתלמידים.ות, לחברי.ות הסגל המנהלי, לקלינאים.ות ולחברי.ות הסגל האקדמי – ואנו נעשה את המיטב כדי להקל על הקשיים שעוד יצוצו בוודאי בהמשך הדרך.

 

 אנו מודים לכל השותפים לדרך עד כה (במיוחד לנשיא האוניברסיטה אריאל פורת, לרון חריס, למשרד אדריכלים ניר-קוץ, ל"מ. ברנע הנדסה" ולאגף הנדסה) ולכולכם.ן על הסבלנות ושיתוף הפעולה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומאחלים לכולנו בהצלחה בפרויקט החשוב הזה.

 

המבנה החדש ממנו נוכל כולנו ליהנות בעוד כשנתיים-שלוש.

 

בברכה,

שרון חנס, ישי בלנק, טלי חן

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>