מוסדות נוספים בפקולטה

  • מרכז לקריירה ומשפט
  • מועצת הסטודנטים והסטודנטיות למשפטים
  • תכנית האוריינטציה לתלמידי שנה א' תואר ראשון
  • פרוייקטים מיוחדים של המועצה
  • עמותות התנדבות סטודנטיאליות

הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל-אביב, בשיתוף מועצת הסטודנטים של הפקולטה, מפעילה מערך השמה להתמחות אשר מטרתו לסייע לסטודנטים במציאת מקום התמחות איכותי לכל אחד ואחת מתלמידי הפקולטה, וזאת כחלק ממכלול השירותים המוענקים לסטודנטים בפקולטה.

 

תכנית ההשמה להתמחות,  מיועדת ללוות את תלמידי הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב בכל שלבי הליך מציאת ההתמחות: החל ממתן מידע כללי לגבי סוגי ההתמחות הקיימים בשוק דרך הפצת מידע פרטני על מקומות ההתמחות המובילים, עובר לתיאום ראיונות למועמדים במשרדים בהם הם מעוניינים להתמחות, וכלה במעקב אחר הקליטה וההשתלבות במקומות ההתמחות השונים.

 

המרכז לקריירה ומשפט של הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב פועל בשיתוף פעולה מלא הן עם הגורמים העוסקים בהשמת מתמחים בשירות הציבורי והן עם משרדי עורכי הדין המובילים במשק. בסיוע המרכז, ובזכות ההכרה הכללית ברמתם המקצועית המעולה של בוגרי הפקולטה, מתאפשרת השתלבות קלה של בוגרי הפקולטה במקומות ההתמחות האיכותיים ביותר, וזאת באופן ההולם את מעמדה של הפקולטה כמוסד הלימוד המוביל בתחום המשפט בארץ.

 

פרטי הקשר הם כדלהלן: חדר 04 בפקולטה למשפטים, טלפון 03-6408717, פקס 03-6409150 מייל hasamalaw@tauex.tau.ac.il .

פעילויות המרכז לקריירה ומשפט  מפורסמות על גבי לוחות המודעות, ובאמצעות הודעות מייל הנשלחות לציבור הסטודנטים. כמו כן, מודעות דרושים במגוון תחומים (התמחות ציבורית או מסחרית, טרום התמחות, עבודות סטודנטיאליות ועוד) מועלות באופן שוטף באתר המרכז.

תלמידי הפקולטה מוזמנים לפנות לעו"ד יעל שחף בכל עניין הקשור למערך ההשמה, וכן לבקר באתר המרכז לקריירה ומשפט בכתובת https://law.tau.ac.il/Law_and_Career_Center

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>