מוסדות נוספים בפקולטה

מועצת הסטודנטים והסטודנטיות למשפטים הינה עמותה רשומה א-פוליטית שהוקמה במסגרת הפקולטה למשפטים, במטרה לקדם את רווחת הסטודנטים בפקולטה ולפעול למען קידום נושאים מגוונים בעולם המשפט אליו הסטודנטים נחשפים במהלך לימודיהם.

בתחילת כל שנת לימודים נערכות בחירות למועצה, במסגרתן נבחרים 8-6 נציגים ונציגות מכל שנתון. חברי המועצה הנבחרים, מייצגים את הסטודנטים מול מוסדות הפקולטה וסגל המרצים ופועלים במקביל במסגרת הכללית של המועצה.

בראש המועצה עומד יו"ר המועצה, ותחתיו פועלות שלוש ועדות משנה:

הוועדה האקדמית - מרכזת את הטיפול בנושאים האקדמיים, לרבות תנאי לימוד, בחינות, עבודות, ציונים, רמת הוראה, שמירת זכויות הסטודנטים במהלך תקופת המבחנים, טיפול בתקנון הלימודים וריכוז נציגי הקורסים.

ועדת פנים (תרבות ורווחה) - מרכזת את הפעילות הפנים-פקולטטית בנושאי תרבות ורווחת הסטודנטים, לרבות מסיבות סטודנטים, איכות הסביבה בפקולטה, פעילויות גיבוש, מועדון הסטודנטים, עיתון הסטודנטים, תפעול מועדון הסטודנטים ועוד.

ועדת קשרי חוץ - מרכזת את הפעילות מול גורמי חוץ, לרבות פרוייקט השמת סטודנטים, קשר עם משרדי עורכי דין, פרויקט מועדוני הסטודנטים, קיום כנסי ההתרמות המתקיימים בפקולטה בשיתוף מערך ההשמה, גיוס חסויות, פעילויות התנדבות למען הקהילה, משלחות בילטרליות עם פקולטות מחו"ל, יצירת שיתופי פעולה עם חברות עסקיות לטובת השגת הטבות לסטודנטים ועוד.

מעבר לפעילות הכללית, הנציגים ממלאים תפקיד חשוב במסגרת מסלול הלימודים והקורסים השונים. התפקיד הייצוגי מחייב אחריות, פתיחות לדעות שונות ונכונות לפעול למען הכלל. המועצה שמה דגש על עבודה בשיתוף פעולה עם מוסדות הפקולטה ומנסה לסייע בגיבוש נהלים/דרישות אקדמיות תוך הצגת נקודת המבט של הסטודנטים לגבי העניין הנדון.

המועצה מעודדת יוזמות של סטודנטים בנושאים מגוונים ומסייעת בארגונם. כמו כן, פועלת המועצה בערוץ "פורום הסטודנטים למשפטים באוניברסיטאות" המורכבת מיושבי ראש המועצות בארבעת האוניברסיטאות שם מובילים תהליכי עומק על שינוי אופי מקצוע והלימודים וכן מתגייסים למאבקים שונים ושת"פ בכל זירות העשייה הסטודנטיאלית.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>