כרך ט(1)
עורכים ראשיים:
איסי רוזן־צבי, הילה שמיר
עורכות:
קרן גליק, קמילה מיכמן
חברי וחברות מערכת:
מור אוברפרסט, שירה אייל, דניאל איקן, יונת בן עוזר, נעמי גוברין שוורץ, דולב הלל, ניר מיטרני, יארא מנסור, נועם לבנון, מאיה נורי שקד, נעם פיינסטון, איתמר שכטר
חברי מערכת יועצים:
חיה גרשוני, אלון חספר, עידית צימרמן, חגי קלעי, גיא רובינשטיין, מעיין שיוביץ
רכזת מערכת:
נירית פוטרמן
עריכה לשונית:
דניאלה רפאלי
עיצוב:
מיכל סמו־קובץ ויעל ביבר, המשרד לעיצוב גרפי, אוניברסיטת תל אביב
איורים על העטיפה:
סטודיו ענת וקנין אפלבאום
שנת הוצאה:
2017
תוכן הכרך:
קרן גליק וקמילה מיכמן ,מבוא
דנקן קנדי , חינוך משפטי כהכשרה להיררכיה
ישי בלנק , הגישה הביקורתית למשפט והחינוך המשפטי: היררכיה, זעם ומה הלאה?
ארנה בן־נפתלי ועמוס לאור , הנדון: דין וחשבון לאקדמיה על נבוכותיו של החניך ק'
ורדית דמרי מדר , לקרוא את פרירה בקליניקה
נטע זיו, תמר קריכלי־כץ ואיסי רוזן־צבי , החלום ושברו — דפוסי אי־שוויון וריבוד בקרב בוגרי משפטים בישראל בפתח המאה העשרים ואחת
אורי אהרונסון , המשפט מערכאות הדיון
דינה זילבר , "המון דברים יפים ראו עיניי": מחלקת הבג״צים כאתר של חינוך משפטי
פרספקטיבות על החינוך המשפטי
דפנה ברק־ארז , וזה שאינו יודע לשאול — על חינוך משפטי בעולם שבו לא ניתן לדעת הכול
רועי קרייטנר , הרפורמה בתוכנית הלימודים בתל אביב: אחריות הפקולטה ואחריות הסטודנטיות והסטודנטים
אורית קמיר , לצפות באירועים מבעד למשקפיים תיאורטיים: תרגול תיאוריות פמיניסטיות בעזרת סרט עלילה(ארץ קרה)
יפעת ביטון , ללמד נזיקין מבלי לגרום נזק
דורי ספיבק , על הצטמצמות ההיבט החינוכי בתפקיד השיפוטי
חיה גרשוני ורבקה לרנר , ״גלימה צנועה״ — החינוך המשפטי החרדיבהיבט מגדרי
רביע אגבריה , סטודנטים ערבים־פלסטינים בפקולטות ישראליות למשפטים: קריאה ביקורתית של החינוך המשפטי בישראל
ענת עובדיה־רוזנר, על תחרות, תוצאתנות וחינוך לאחריות חברתית
ענת רודניצקי , אפקט מצנן? היוזמות לפיקוח על החופש האקדמי והשפעתן על התוכניות הקליניות בבתי הספר למשפטים