לוח דרושים - לסטודנטים

18.9.17

ליחידת הגישור בהנהלת בתי המשפט דרוש/ה סטודנט/ית

התפקיד כולל: הזנת נתונים, ניתוחים סטטיסטיים וסיוע בהערכה ובמדידה, ריכוז עבודת הועדה

מייעצת בנושא גישור ומטלות נוספות בהתאם לצרכי היחידה.

מקום/שעות: העבודה בכפר סבא, בימים א'-ה' בשעות בוקר/אחה"צ (סה"כ 90 שעות חודשיות).

שכר:  26-28 ₪ לשעה

דרישות:         סטודנט לתואר ראשון שנה א'/ ב'

                        דייקנות

                        יכולת עבודה בצוות 

                        שליטה בMicrosoft office  

אחריות ומחויבות

קו"ח למייל: nathaliel@court.gov.il

 


17.9.17

לרשות למשפט, טכנולוגיה ומידע (משרד המשפטים)  בת"א דרוש/ה סטודנט/ית
תחילת העסקה: מיידית בכפוף לסיווג ביטחוני ומילוי טפסי קליטה.

הקף המשרה: עד 120 שעות בחודש 

תיאור תפקיד:

עבודה וסיוע לעובדי הרשות בכלל תחומי עיסוקה, ובכלל זה, טיפול בפניות בנושאים שונים, סיוע בקליטת עובדים חדשים, סיוע בפעילויות הקשורות בהעלאת מודעות הציבור לתחומי פעילותה של הרשות, סיוע וליווי פרויקטים שונים בתחום הבקרה ומעקב ברשות, תוך נגיעה בתחומים שונים, לרבות, יישום חוק הגנת הפרטיות וחוק חופש המידע. כמו כן, העבודה כוללת סיוע וחיזוק של מערך הבק-אופיס ברשות - סריקה, פתיחה וסגירה של תיקים במערכת הממוחשבת, מתן מענה טלפוני ובמיילים, שליחת פקסים וטיפול בדואר.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות הממונים.

דרישות המשרה:

*סטודנט/ית לתואר ראשון או שני במוסד אקדמי מוכר. *נכונות לעבודה מאומצת. *יכולת עבודה עצמאית.

*אנגלית ברמה גבוהה. *שליטה טובה ביישומיoffice . *כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה. *אוריינטציה טכנולוגית.

*יכולת למידה מהירה.

שעות פעילותה של הרשות בין 8:00-17:00, ייתכן והעבודה תתבצע במשמרות בטווח שעות אלה.
דרישות רצויות: (במידה ויש)

יתרון לבעלי אופק לימודי של שנתיים

הערות:
יש לשלוח קורות חיים עד ליום 25.9.17: לדוא"ל     ilita@justice.gov.il   

ולכתוב בנדון: "מועמדות למשרת סטודנט".

יבדקו פניות מתאימות בלבד.           
             תאריך אחרון להגשת מועמדות:
25.9.17
 


17.9.17

לאגף מערכות מידע ביחידת הרכש והמכרזים בי-ם דרוש/ה סטודנט/ית

תחילת העסקה: מיידי בכפוף לסיווג ביטחוני ומילוי טפסי קליטה

תקופת העסקה: 12 חודשים לפחות (במידה ורלוונטי). היקף המשרה: עד 120 שעות חודשיות

תיאור תפקיד:

עוזר למנהל תחום רכש ומכרזים - סיוע בהכנה ופרסום תיחורים סגורים, עריכה צורנית של מסמכי מכרז, ריכוז וארגון חומרים, תפעול קבצי אקסל, מעקב ספקים, הודעות לספקים, ריכוז חומרים במכרז, ניהול פרוטוקולים וכתיבתם.

דרישות המשרה:

רמת שליטה גבוהה ב- MS Excel (נוסחאות מורכבות), רמת שליטה גבוהה MS Word. דייקנות, מהימנות, כושר ניסוח בכתב ובעל-פה גבוהים, יכולת ארגון גבוהה.

דרישות רצויות:

 סטודנט לתואר ראשון משנה שנייה ומעלה לאחד מהתארים הבאים: כלכלה/ מנע"ס/ חשבונאות/ משפטים/ תעשייה וניהול.

הערות:

 יבדקו פניות מתאימות בלבד.למועמדים תיערך בחינה מקצועית וראיון אישי.

הגשת מועמדות:

לידי אבי סולומון – מנהל תחום רכש ומכרזים, קריית המדע 6א, הר-חוצבים, ירושלים, כתובת דואר אלקטרוני avisol@justice.gov.il .

 

תאריך אחרון להגשה: עד יום 19.9.17.


13/9/2017

לפקולטה למדעי הרוח – מכון קמינגס והשותפות ללימודי רוסיה ומזרח אירופה דרוש/ה עוזר/ת מנהלי 

מהות המשרה: משרת פרוייקט למשך שנה (עם אופציה להארכה)

העבודה ב- 50% משרה, 3-4 ימים בשבוע, שעות גמישות. שכר:  34 ש"ח לשעה

התפקיד כולל:
מתן מענה לחברי מכון קמינגס בהיבט של מזכירות ושרותי משרד
סיוע בארגון כנסים ואירועים, סידורי אירוח למרצים מחו"ל, תקשורת עם ספקים ופרסום אירועים.

  • ריכוז פניות ובקשות למלגות לימודים ומחקר
  • עדכון אתרי הבית של מכון קמינגס ושל השותפות הבין-אוניברסיטאית
  • תקשורת עם חוגים אחרים השותפים לתוכנית ועם יחידות אחרות באוניברסיטה.

דרישות:

  • עדיפות לסטודנטים משנים מתקדמות/ תלמידי תואר שני.
  • ניסיון בעבודת מינהל עצמאית - ניהול תוכניות ופרוייקטים.
  • נסיון בארגון אירועים וכנסים/ קשר עם גורמים מחו"ל.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, שליטה בתוכנות OFFICE,  WORD, EXCEL  , תוכנות גרפיקה בסיסית, עדכון דפי אינטרנט.
  • ידיעת השפות העברית והאנגלית על בוריין, לרבות יכולת ניסוח בכתב ובע"פ בשתי השפות. ידיעות שפות מזרח אירופיות – יתרון.
  • יכולת ניהול תחום אחריות. עבודה עצמאית ובצוות. מכוונות למתן שירות ויחסי אנוש טובים.

קו"ח למייל: iuap@post.tau.ac.il


9/10/2017

דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרציה

למשרד רוה הבר  דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבי באפן מידי.

שעות העבודה 10-18:30 או 11-19:30

המשרד הינו משרד המתמחה במסים ובפריווט אקווטי.


נא לצרף:

קורות חיים, והמלצות (במידה ויש)
ולשלוח לכתובת המייל:  mhaber@rhlawyers.co.il

 


12.9.17

 

דרוש/ה סטודנט/ית לתואר ראשון או שני לעבודה בלשכת נשיאת בית המשפט העליון
 

התפקיד מורכב מחלקים אדמיניסטרטיביים, הקשורים בסיוע בניהול הלשכה בשעות אחר הצהריים מספר פעמים בשבוע, ואחריות על טיפול בפניות הציבור לנשיאת בית המשפט העליון. החלק השני של התפקיד מחייב ידע מסוים במשפטים ועל כן תינתן עדיפות לסטודנטים למשפטים.


העבודה כוללת הגעה מס' פעמים בשבוע לבית המשפט העליון, משעות הצהריים.


דרישות: ידיעת השפה האנגלית ברמת שליטה גבוהה – חובה. מתחייב ידע קודם בתוכנית אופיס למיניהן, ורצוי ניסיון משרדי כלשהו.


ניתן לשלוח קורות חיים ומכתבי המלצה לכתובת הדוא"ל: dinaz@court.gov.il

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך 19.9.2017.

 


10.9.17


לביהמ"ש המחוזי מרכז בלוד דרוש/ה סטודנטית

תחומי העיסוק: חדלות פרעון ופלילי

מועד תחילת העסקה: ספטמבר 2017

היקף המשרה: עד 120 שעות.

 

למעוניינים, נא לשלוח קורות חיים בדוא"ל: lilachni@court. gov.il

 


10.9.17

למשרד מבקר המדינה ונציבות תלונות הציבור לשכת ת"א דרושים/ות סטודנטים/יות

הסטודנטים יועסקו תחת לשכת המנכ"ל, בתחום סריקה והזנת תכנים לאתר האינטרנט, וכן, במידת הצורך, יועסקו בפעילות בתחום המדיה החדשה.

על המועמדים/ות למלא אחר כל הדרישות שלהלן:

  1. סטודנטים/ות לתואר ראשון או לתואר שני במוסד אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. תינתן עדיפות לסטודנט בעל יתרת לימודים של שנתיים. הבהרה: לצורך דרישה זו לא ייכלל/תיכלל סטודנט/ית הזכאי/ת לתואר ראשון מוכר ולומד/ת לתואר ראשון נוסף. 2. ידיעת השפה העברית על בוריה; ידיעה טובה של השפה האנגלית. 3. כושר ביטוי מעולה בכתב ובע"פ. 4. מיומנויות גבוהה ביישומי מחשב ואינטרנט; היכרות עם עולם המדיה החברתית והרשתות החברתיות הבלוגים, וכיו"ב; מיומנות גבוהה בסביבת word 2010; ניסיון בסביבת acrobat ומסמכי PDF יהווה יתרון; ניסיון בסביבת SharePoint יהווה יתרון. ניסיון קודם בעבודה בתחום האינטרנט והמדיה החדשה יהווה יתרון.  5. היקף ההעסקה: ההעסקה היא בימים א'-ה' ע"פ שעות (שעות גמישות, בתיאום עם הממונה) ולא יותר מ-96 שעות עבודה בחודש 6. שעות העבודה הן גמישות בין השעה 08:00 לשעה 17:00. 7. ההעסקה: לפי שכר סטודנט (וכן יוחזרו הוצאות נסיעה לפי תעריף התחבורה הציבורית). 8. תחילת ההעסקה: מיידית. 9. סיום ההעסקה: משך ההעסקה המרבי הוא עד לקבלת תעודת הזכאות לתואר ראשון או שני בכפוף לצורכי משרד מבקר המדינה.   
    10. מקום העבודה: לשכת משרד מבקר המדינה בתל אביב, רח' הארבעה 19, תל-אביב.

 

המועמדים/ות מתאימים/ות יוזמנו לראיון.

את הבקשות אליהן יצורפו קורות חיים מפורטים, גיליון ציונים, וכן שם מלא, כתובת, ומספרי טלפון, יש להעביר תוך 21 ימים (עד ליום 24.9.17) למשרד מבקר המדינה, (רח' מבקר המדינה 2, ירושלים) או למייל  mashab@mevaker.gov.il, עבור גב' איילת בננסון מנהלת אגף משאבי אנוש ולציין "עבור משרת סטודנטים/ות בתחום האינטרנט ".

 


10.9.17

למשרד עו"ד בת"א דרוש/ה מזכירת אחה"צ 


למשרד עו"ד בוטיקי וצעיר במרכז ת"א דרושה מזכיר/ת אחר צהרים בין השעות 15:00-20:00

 

דרישות התפקיד: ניסיון אדמינ' קודם (ניהול יומנים, תיאומי פגישות, שיחות ועידה וכו'), אנגלית ברמה טובה וגישה שירותית  :)

שכר גבוה למתאימים

ניתן לשלוח קו"ח  liat@-h-f.co


23.8.17

תכנית להב פיתוח מנהלים מהפקולטה לניהול מגייסת נציגים לצוות שירות ותפעול

הצוות עובד במשמרות בוקר\ערב ומבצע פניות יוצאות למתעניינים בקורסי הלימוד של התכנית, ונותן מענה לשיחות נכנסות (פן מכירתי), ובמקביל ו מטפל ונותן שירות לנרשמים, ולתלמידים במהלך היום בו מתקיים הקורס (פן תפעולי – טיפול בקורסים).

מתחשבים מאוד בסטודנטים בתקופת בחינות ובמהלך חופשת הקיץ, מבחינת המשמרות הזמינות שלהם. המשרדים נמצאים בבניין רקנאטי.

 

דרישות:

התחייבות למינימום שנת עבודה

זמינות ל 3 משמרות בשבוע

יכולת מכירתית ושירותית גבוהה

ויכולת לעבוד בצוות

 

קורות חיים ניתן לשלוח לרותם rotem@lahav.ac.il

 


10.8.17


למשרד למשרד נשיץ ברנדס אמיר דרוש/ה מזכיר/ה 

המשרה היא בימים ראשון ושלישי החל מאמצע ספטמבר בין השעות 8:00-17:00 או 10:00-19:00 (במידה ויכולים רק 8:00-17:00 אין בעיה).

התפקיד כולל תיאום פגישות, מענה לעורכי הדין, הגשות תיקים בנט המשפט, שיחות עם גורמים מחו''ל הקשורים לתחום המסחרי.

שכר שעתי – יימסר בראיון עבודה


​קורות חיים למייל – gal@nblaw.com

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .

משרד משפחתי וחם עם תנאים מעולים ופינוקים וכמובן ארוחת צהריים מפנקת 

 


8.8.17

למשרד עו"ד לויתן, שרון ושות', דרוש/ה סטודנט/ית שנה ג'

למשרד עורכי דין בתל-אביב, לויתן, שרון ושות', דרוש/ה סטודנט/ית העומד/ת להתחיל שנה ג' בלימודי תואר ראשון במשפטים.

ימי ושעות העבודה גמישים, כך שיכולים להשתלב עם הלימודים.

התפקיד כולל: חיפושים משפטיים, סיוע בהכנת חוות דעת וכתיבה משפטית.

דרישות: אנגלית שפת אם, חשיבה והתעמקות משפטית, יכולת כתיבה באנגלית.

יש לשלוח קורות חיים לעו"ד רונית ורשאי למייל: ronitw@levitansharon.co.il  או: office@levitansharon.co.il

 


23.07.2017

למשרד עוד וייס-פורת ושות' דרוש/ה סטודנט

למשרד עוד וייס-פורת ושות' המתמחה בתחום המסחרי והבינלאומי, דרוש/ה סטודנט לתפקיד גבייה משפטית (טלפונית) למשרה חלקית.                                                                                               

דרישות:

אסרטיבי/ת, רהוט/ה, אחראי/ת, רציני/ת, יסודי/ת, יצירתי/ת, זריז/ה, בעל/ת סבלנות, יכולת לעבודת צוות ויחסי אנוש טובים. יכולת לעבודה תחת לחץ.

היקף משרה:

המשרה בהיקף של מינימום 15 שעות, 3 משמרות שבועיות, בשעות אחר הצהריים ויום שישי.

המשרד ממוקם ברח' קויפמן 2 בתל אביב.


​קורות חיים יש לשלוח ל:   shira@weisslaw.co.il
 


 

18/7/17

למשרד אפלדורף ושות' דרוש/ה סטודנט/ית שנה ב' (ואילך) למשפטים

למשרדנו, אפלדורף ושות' – עורכי דין ומגשרים העוסק בדיני קניין רוחני ותובענות ייצוגיות, דרוש/ה סטודנט/ית למשפטים (שנה שניה ואילך) לטובת  ביצוע מחקרים משפטיים וכתיבת מאמרים.

למידע נוסף על משרדנו – https://anc-law.co.il

שכר: 30 ₪ לשעה.

יתרונות - עבודה מהבית, היקף העבודה – גמיש. עיסוק בתיקים מעניינים והיכרות עם עולם המעשה.

משלוח קו"ח, גיליון ציונים והמלצות לכתובת דוא"ל: tomer@anc-law.co.il
 


 

אוניברסיטת תל אביב
P.O. Box 39040, Tel Aviv 6997801